Levering

Belangrijk: Wij willen u vriendelijk vragen rekening te houden met een vertraging  tot 3 werkdagen op de levering van bepaalde rolgordijnen en accessoires. Dit wegens onverwachte technische moeilijkheden in één van onze magazijnen.

Leveringen vinden plaats op werkdagen tijdens de kantooruren (tss 8u en 17u), en er moet getekend worden voor ontvangst. 
We leveren rechtstreeks op het adres dat u tijdens de aankoop van een product in deze e-shop hebt opgegeven. Een handtekening is vereist bij aflevering van uw goederen. Het is dus noodzakelijk dat iemand aanwezig is voor de goederen in ontvangst te nemen. De handtekening wordt door ons als geldig bewijs geaccepteerd voor het feit dat de goederen in goede staat geleverd werden. Let op: De bestelling kan op een pallet worden bezorgd en op de stoep worden afgeleverd. De pallet dient onmiddellijk retour gegeven te worden aan de chauffeur..

Afhankelijk van de inhoud van uw bestelling, kan het gewicht van uw bestelling meer of minder belangrijk zijn. Vergeet niet om hulp te bieden, indien nodig, om uw producten binnen te krijgen en op de plaats te zetten die u het beste uitkomt. De chauffeur is niet verplicht u te helpen, indien u hulp vraagt bij de levering van de producten. Enkel op gelijkvloers en de chauffeur is niet verantwoordelijk voor eventuele schade.

Als uw bestelling dakvensters en gordijnen bevat, worden deze afzonderlijk geleverd en op verschillende dagen.

Leveringsadres wijzigen na bevestiging van bestelling : Onze Klantendienst kan geen wijzigingen aanbrengen aan uw bestelling.

Levering opvolgen

1. Levering van dakvensters
Tussen de dag van bestelling en levering zal U gecontacteerd worden door onze transport firma om dag en uur van levering af te spreken.

2. Levering van binnengordijnen
De dag vóór de levering krijgt u een e-mail en sms van de transporteur. In de e-mail wordt aangegeven op welke manier u het leveringsadres kan veranderen of de leveringstermijn kan uitstellen.
De dag van levering ontvangt u opnieuw een e-mail en sms van de transporteur met een tijdsvenster van 1 uur waarbinnen uw pakket geleverd wordt. Het is niet meer mogelijk om het leveringsadres of de leveringstermijn aan te passen.  

Waar leveren we?

Voor bestellingen die via deze website geplaatst worden, bezorgen wij UITSLUITEND aan adressen in België. Bezoek een VELUX e-shop van een ander land als u producten naar een ander land wilt laten bezorgen. Bekijk een lijst met VELUX e-shops op www.veluxshop.com. Er kunnen speciale voorwaarden van toepassing zijn.

Leveringstijd

Standaardlevering van de meeste dakvensters is van 3 tot 5 volledige werkdagen. Alle vermelde tijden zijn in werkdagen. 

Leveringskosten

De leveringskosten zijn afhankelijk van uw bestelling. Hou er rekening mee dat de kosten voor de levering van een standaardbestelling, bestaande uit 1 dakvenster (maat SK06) en bijhorende gootstukken, op 25 € zonder BTW. Indien u gordijnen bestelt worden de leverkosten 8€.   

Aansprakelijkheid

VELUX Belgium kan niet aansprakelijk gesteld worden voor een vertraging van de levering onafhankelijk van haar wil. Indien het bestelde product niet meer voorradig is, zal VELUX Belgium u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen. U kan dan kiezen om uw bestelling te annuleren of om een ander product te bestellen. VELUX Belgium kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.

Volg uw zending

Bekijk de huidige status van uw bestelling op onze VELUX Order Tracker.

Volg de levering van uw VELUX bestelling